Zasady zwrotów i reklamacji

Chcesz dokonać zwrotu towaru?

Uzupełnij formularz zwrotu. Umieść dokumenty w paczce razem ze zwracanym towarem. Pamiętaj, żeby odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę, chcemy, aby towar był bezpieczny w trakcie podróży.

Wyślij przesyłkę na adres: HLO.PL Robert Zięba, ul. Pcim 388, 32-432 Pcim tel. 722250705

W przypadku odstąpienia od umowy. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę korzystającego z ochrony konsumenckiej. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca korzystający z ochrony konsumenckiej wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@hlo.pl lub drogą pocztową na adres HLO.pl Robert Zięba, Pcim 388, 32-432 Pcim

W związku z wadą możesz żądać:

wymiany rzeczy na wolną od wad
zwrotu kwoty za wadliwy produkt

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

facebook instagram pinterest tiktok twitter youtube linkedin star star-empty